søndag 18. juli 2010

Småflittig og stolt av det!

I dag har jeg kastet to bæreposer med skrot fra rommet til eldstemann! Kjempedeilig. Så har jeg endelig skjønt at han har vokst fra mye av det han har på rommet sitt. Så til høsten skal rommet ungdommeliggjøres! (grøss og gru)
Her om dagen kom tante og onkel innom på vei hjemover. De hadde vært på campingtur langs svenskekysten.  De fikk overrakt en sterkt forsinket, hjemmestrikket julegave fra Herman. Et skjerf på deling :)
Herman koser seg på fanget til onkel.


Dette er veldig typisk Peder om dagen, nei, nei og atter nei.

Ingrid og Morten kom bort med en treningssykkel som de var så snille og forærte meg (sammen med en badevekt..) og mens vi skravlet så klarte deres søte Lukas som ventet i bilen og tråkke ned dørlåsen!
Så når de skulle dra hadde de nøklene inni bilen med en innelåst og småfrustrert hund. Kanskje ikke like frustrert som eierne...
Men med litt list, fleksibilitet og en crocketport i ny fasong klarte Morten å få låst bilen opp igjen :)

                                                        En ganske så fornøyd Morten!

Og en fornøyd Ingrid og Lukas!

I dag har jeg lagd kort til naboens nye familietilskudd, Rikke.
Litt klabb og babb, men jeg ble ganske fornøyd :)

God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar