fredag 24. september 2010

Fredagskveld...

..og jeg blogger litt om alt og ingenting. Jeg har i og for seg ingen planer om et langt blogginnlegg, så blogge om alt kommer jeg neppe til å gjøre. Ei heller om ingenting, når jeg tenker meg om.

Nå har jeg blogget såpass mye (?) at jeg tar meg selv i å tenke at DETTE må jeg blogge om ila dagen.
Denne søte tingen har jeg nemlig sett i butikken før, og jeg kjøpte et par forskjellige flasker her om dagen siden de kledde kjøleskapet mitt meget godt. 
Så da vi skulle i skogen, fant jeg ut at dette var en nice treat for mamman.
Men ærlig talt!  Smaker omtrent som solbærsaft med 4 ganger for mye vann!!! Heldigvis er jeg optimist til beinet og tenkte at det sikkert er noe i den som er bra for kroppen min siden det står smurt ANTIOXIDANTS over hele (overdrivelse) flaska, og flaska er jo vakker med noen småbarnsplukkede blomster i.

Mens vi er på produkt like og dislike, så er dette et LIKER veldig produkt:
Såpe i alle varianter fra Durance, jeg har blitt venner med husvask- og klesvaskvarianten. Nyyydelig! Ikke noe er så deilig som lavendellukten fra vaskemaskinen som kjører sengetøyet på kokvask!
Har dessverre ikke kommet dithen at jeg har hatt behov for strykevannet i samme serie... men man skal jo aldri si aldri!

Nå har jeg ryddet gangen (prøvd) og vasket over gulvene for å være klar til en kos fredagskveld med gutta, men vips, så kommer de stormende inn og lurer på om de kan sove hos naboen! Deilig å se hvor glade de blir for å få et JA, men jeg har jo lyst til å si: "kom og kos med mamma!" Det funker fortsatt i ny og ne, men ikke like ofte som før
Denne bare måtte jeg kjøpe! Hurra for Guttelus og Jentelus! Nå gikk dessverre Jentelusa til naboen, burde kjøpt meg noen Guttelus i grunn ;)

Kos dere på en deilig fredagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar