onsdag 22. september 2010

Tusen takk til Anne-Sofie...


..som delte med meg i bloggen sin, http://fieskreativekaos.blogspot.com/ , hvordan man lager disse bildemiksene! Og best av alt, det går swisjsuperfort! Programmet heter forøvrig PhotoScape og lastes ned gratis.

Måtte bare kjøre en kjapp test, riktignok med bilder fra 17. mai, men det funker.
Forøvrig går dagene sin vante gang med barn, jobb, fotballtrening, venninner og snart Kvinneaften på agendaen. De siste dagene er jeg frustrert over mannfolket, som ikke eier noen form for etikette eller konsekvenstankegang. ARG! Hvorfor kan man ikke bare klare seg uten? Men jeg husker jo at det ikke er kjempegøy å være bare meg heller, og at livet har lært meg at den mannen som er akkurat etter min oppskrift ikke finnes. Og det er kanskje like greit, han hadde muligens vært usikkert på sin egen legning, da det nok hadde blitt for mye feminint i han. Så da prøver jeg å puste heeelt ned i magen og la dagene gå, så får vi se hvordan ting utvikler seg.
Ha en fin onsdag :)

1 kommentar:

  1. Hehe...morsom. En indirekte klage på brutteren :o) PhotoScape er utrolig kjekt...sant!

    SvarSlett