mandag 30. august 2010

Hjemmedag

I dag har dagen blitt tilbrakt hjemme med en hostende minstemann. Slike dager minner meg alltid på hvor glad jeg er for å ha en jobb, og at jeg uansett mengde penger ikke hadde valgt å gå hjemme.
Ikke det at det ikke er nok å gjøre her, mer det at det ikke er spesielt givende etter å ha ryddet kjøkkenet 4 ganger samme dag. Det blir jo rotete med en gang jeg snur ryggen til!
Dessverre så hoster minsten bare mer, så jeg er spent på hvordan morgendagen blir. Men en kjapp tur på skolen for å smitte noen klassekamerater har vel ingen vondt av ;)

I dag blir det et kort, bildeløst innlegg, da det tar vinter og votter å laste opp bilder. Jeg er ingen tålmodig person av natur.
Etter å ha levert bilen min i Sarpsborg, stoppet jeg innom Expert for å se på oppvaskmaskin, da min driver med selvoppløsning og i tillegg ikke vasker rent.
Gikk inn og fikk pris på en fullintegrert oppvaskmaskin til 17000.... Lurer på om jeg egentlig liker å vaske opp for hånd jeg!!

God kveld :)

3 kommentarer:

  1. Jeg kan komme til deg og vaske opp innimellom :)

    SvarSlett
  2. Hi, hi, hadde de ingen billigere? :)

    SvarSlett
  3. Takk Anne, du er velkommen på oppvask! :)
    Anne-Beate, joda, de hadde en til 12 000 og... og om den skulle være veldig enkel var det en til 9000 kr. Så jeg vurderer Ikea (Elektrolux) til 5000 :)

    SvarSlett