mandag 9. august 2010

Strømtom med nytt kjøleskap





 
I går var en halvsløv dag etter grisefesten i Drøbak. Halvsløve dager er noen ganger helt ålreit, og andre ganger ganske frustrerende. Jeg har det best når jeg på en eller annen måte presterer eller er noe for andre. Hans-Olav og jeg var en tur ute og badet med gutta hans (badetøyet mitt var i Halden, så jeg var vassende), og det var kjempedeilig. Men dødperioden etter det til jeg hadde kommet meg hjem til Halden er lang og tung. Og ankommer min ringe bolig med lite energi. Jeg hadde på agendaen å tilpasse kjøkkeninnredningen min til det nye kjøleskapet, så jeg hadde lånt FineCuten til Hans-Olav og gjøv løs på egenhånd. Og det gikk rett så bra om jeg må si det selv ;)


Så jeg skjærte altså vekk disse hvite sidene med denne (se under)



Halveis døv og helsvett var prosjekt ”Klargjøring for kjøleskap” i boks – hurra!!



Umiddelbart lurte jeg på om det var noe mer som skulle sages, da presteringsfølelsen var enorm. Vurderte et lite øyeblikk å kutte av hjørnene på kjøkkenbordet, men fant ut at det ikke var noe jeg i utgangspunktet en gang ønsket, så la FineCuten ned.



I dag kom kjøleskapet, levert av en meget sosial og blid sjåfør som mente at min gamle kjøleskap så helt nytt ut og burde vært reparert og ikke byttet ut….. Men da vi fjernet kjøleskapet fikk jeg bekreftet reparatørens diagnose om lekkasje av kjølevæske. Heldigvis!







Så fint ble det! Ser at det trengs litt maling i den sprekken der oppe, om jeg nå ikke skal male kjøkkenet i den gode, gamle rødfargen :)

1 kommentar: