mandag 4. april 2011

Bananbrød...

..sent finner jeg stort sett ut at jeg skal bake. Sent på kvelden. Heving og sånt er litt ut føler jeg, da blir det nemlig så grisesent. Bananbrød ble det i kveld, mest fordi jeg måtte velge mellom å kaste bananer i søpla eller å bruke de til noe lurt. Det eneste jeg da kan tenke meg er bananbrød. Nybakt med blåbærsyltetøy er det faktisk NAIS. Ellers hater jeg varme bananer.
Dagen baklengs går som følger (bildeløst da jeg ikke finner kabelen til tlf, og nei blåtann funker ikke på pecen, den har fortsatt ikke vært på rep. Om ledning plutselig dukker opp, så skal jeg oppdatere, fine grisebilder!)
Jeg har akkurat satt bananbrødet i ovnen og om 49 minutter er det ferdig. Før det inviterte jeg mamma på deling. Og støvsugeren jeg kjøpte i dag har blitt brukt til å støvsuge opp melet som sprutet (ja, mel kan også sprute) utover hele benken og selvfølgelig oppvasken og (nei, har fortsatt ikke kjøpt ny oppvaskmaskin). Støvsuger virker. Fint. Savner bildet.
Rett før det manglet bare natronen i deigen, hvor mel lå pent samlet øverst i bollen.
Ut av sammenheng, så har jeg vurdert å legge ut en annonse på finn.no. Ganske ubehagelig, at noen skal komme hjem til meg for å gi meg penger for gammal drit jeg ikke vil ha. Men kanskje litt fint og.
Forøvrig er det idioti å kjøre baketriks så sent på kvelden, eller i det hele tatt, siden jeg har lagt på meg! Her lader vi opp til bikinisesongen skjønner dere. Så går jeg på noen tabletter med vektøkning som bivirkning, jadda! Her skal det bli sjarm i sommer!!! Er like greit å kjøpe et slikt badhåndkle med hull til hodet i en pen farge, og droppe badedrakt/bikinistresset. Halllo, bikini er jo verst, da slipper jo magen ut i lyset. Badedrakt er hakket bedre, skulle hatt slik skitrikot kanskje? Og brunt flesk er penere enn blåhvitt, men når skal jeg sole meg da? Er jo dritkjedelig, så det er de 3 gangene ila sommeren det er litt hett og jeg har tid. Her skulle jeg kanskje lagt ut bikinibildet fra i forfjor. Det er verre i år.... dårlig trøst kanskje :)
Jeg trenger ikke trøst, bare en dæsj med viljestyrke. Skulle egentlig avlegge Spenst ett besøk i dag, men baker isteden!!! Supertriks!
Hadde tenkt å ta litt bilder av noen klesplagg med noen smykker på senga, slik jeg ser at motebloggerene gjør. I morgen skal jeg nemlig på kurs og da må man jo pønte seg litt. Men siden mongokabel er vekk og pc er mongo, så slapp dere å se det!

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar