torsdag 19. mai 2011

Husmor...

... velkommen til dagens husmorblogg! I dag har jeg jobbet, vært på et kjapt markedsføringsmøte og deretter lagd knekkebrød og frokostblanding. Det er en skam at kameraet mitt er på rømmen, for kjøkkenbenk lik min skal du lete lenge etter! Hadde det ikke vært for innslag som grillkrydder, godtepose, vindunk, vinglass (rene altså), litt påskepyntrester og en blekkpatron hadde det sett ut som et ekte husmorkjøkken i action. I tillegg er det omtrent like hot her som det er i ovnen sammen med frokostblandingen akkurat nå, og etter et glass vin er motivasjonen for å ta tak i utfordringen svinnende liten! Det er et par muligheter, jeg kan be noen på besøk som vil rydde (muligheten er svinnende liten), rydde i kveld eller i morgen tidlig. Jeg er veldig usikker på om denne ryddingen er noe gøyere når klokka er noe med 6.......


Her mangler det et bilde, men har du et snev av visualiseringsevne funker det likevel!


Gutta kom hjem i dag, og etter 8 år med en uke her og der, er det fortsatt godt å få de hjem. Godt man ikke blir like lei ungene som man blir av mannfolk og klær. De fikk i seg to gode fiberrike doser med havregryn til kvelds og med en skje blåbærsyltetøy på toppen, hadde de en nær julaften opplevelse. Det skal ikke mer til....



Her kunne det vært et bilde at to mette, kjekke sønner.



Nei, nå skal jeg rydde opp 5 ting før jeg oppsøker luft, hadde vært kjipt å strøket med av heteslag i Norge medio mai....

God kveld!

2 kommentarer:

  1. 5 ting:
    1. Spise opp 2 knekkebrød
    2. Det samme med 1 bolle med frokostblanding
    3. Tømme godteposen
    4. Få resten av vindunken opp i glasset
    5. Tømme dagens siste vinglass..

    Så litt luft...

    Du er flink :)

    SvarSlett
  2. Du smarte! Det ble ikke helt sånn, men litt ;)

    SvarSlett