torsdag 4. november 2010

Beslutningsangst...

...det er en kvinneting! Kveldens påstand slenges ut med stor kraft!
Du må gjerne påstå at det er en generalisering. Men de siste dagene har jeg så kraftig kjent beslutningsangsten på kroppen. Hvordan telefon skal jeg ha? Og så trenger jeg en printer til å skrive ut bilder og penere ting på, og da kan du jo gjette på hva som er vanskelig?! Jo, å velge en!
Fikk på søndag to cder med bilder fra Anne-Sofiebestis (det er in altså, å skrive slik), og vips så fikk jeg lyst til å skrive ut og å lage julekort. Og da kom printermangelen frem i lyset igjen. Arg! Det er kjipt når beslutningsangsten blir en energityv!

Et lite knippe på tur i skogen bilder



Søte barn, pent vær og et godt kamera, hva mer kan man vel ønske seg? Jo, det kameraet er jo ikke mitt, så jeg ønsker meg et digitalt speilreflekskamera. Har et godt gammeldags Nikon F4 (eller 3) i skapet som gjerne byttes i noe nytt og fresht noe:)

Nå skal jeg krype under dyna og sove vekk en forkjølelse som har banket på i dag!
God natt :)





Ønsker meg kamera

1 kommentar:

  1. Så fine barn, bilder og vær....
    Om du vil kjøpe brukt, kan du kjøpe mitt "gamle" Cannon kamera. Klemmer!

    SvarSlett