mandag 29. november 2010

Tøff i trynet...

...vil jeg absolutt si at jeg er nå (eller skal snart være).


Siden jeg har tenkt å legge ut bilder av steder i huset mitt hvor en bombe har gått av. Målet med dette er at skamfølelsen min blir så sterk at skynder meg å rydde for å legge ut etterbilder! 
Jeg hadde besøk av Lisbeth på jobben i dag, og prøvde å bruke hennes skikkelighet som en inspirasjonskilde. Men det funka bare i en halv kvadratmeter. Så neste verktøy er å legge ut bilder av det angrepne området. Fotografiene er tatt, og dette er ikke for de med dårlig hjerte (eller sterk ordenssans). I tillegg håper jeg at de som liker meg, liker meg like godt etter å ha sett dette.

Jeg vurderte i et svakt øyeblikk å legge ut alle bildene på en gang, men det vil være å overvurdere min egen evne til å rydde, samt å fjerne enhver form for belønning i form av prestasjon.
Derfor begynner vi med noen soveromsbilder! (skal det være, så skal det være)



Så det er kanskje ikke så rart at jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg, da en del klær ligger i uviss stand oppe på en kiste. Som forøvrig er tom. Den stakkars isbjørnen på bilde 1 fikk vi da vi ble isbjørnfaddere. Den er så myk og søt, men den har ligget der i 6 mnd nå....

Så gi meg 40 min eller no i den duren, så er jeg vips tilbake med freshe fiiine bilder (kanskje). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar