søndag 21. november 2010

Søndagstur

Frokosten er vel fortært, gutta fikk servert pannekaker til sin store glede.
Jeg har invitert de med på tur til Rød Herregård, først for litt frisk luft og så kafebesøk på Fjøskafeen. 
Ja, det ville de gjerne, og nei de ville ikke at vi skulle be med noen fler. Nååh, så søte, tenkte mor, vil bare være sammen med mamman sin og holde hånden.... Hvorpå eldstemann proklamerer at han ikke har tenkt til å GÅ, han vil bare på kafe. Og om han ikke får det som han vil, så blir han hjemme. 
Så da gjenstår det å se, om han må bæres ut i bilen og dras rundt der borte, eller om det bare blir fint :)

Rød herregård er et vakkert sted, og enda vakrere når det hele er dekket av et tynt snølag. Om du vil vite mer om Rød herregård så kan du lese litt her: http://no.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8d_herreg%C3%A5rd
og det anbefales å oppsøke stedet også :)

Så kom jeg på at jeg kan ta bilder til julekortene våre der i dag, og når jeg kommer på slike to-fluer-i-en-smekk ting blir jeg så stolt av meg selv! Jeg har kjøpt blekk i alle regnbuens farger til printeren jeg fikk av min svoger (takk Asle!) så jeg er ganske klar for å fikse alt selv. Da han begynte å snakke om nedlasting av driver i går ble jeg riktignok litt mindre lykkelig, men man skal jo ikke ta sorgene på forskudd!

Nyt søndagen!

3 kommentarer:

  1. Hei Stine,

    Ikke bra du skulle bli mindre lykkelig av drivere. Så her kommer linken til drivere: http://software.canon-europe.com/products/0010250.asp
    Lykke til med julekort :)

    Asle
    Supersvoger :)

    SvarSlett
  2. Takk, du er en knupp! Stine :)

    SvarSlett
  3. Kremt, det går selvfølgelig ikke bra! Filen du velger å kjøre er ikke en gyldig win32 bla bla bla

    SvarSlett