mandag 1. november 2010

Vakre mennesker....

...trives jeg med å ha rundt meg! Og da mener jeg som mormor sa, vakre i hjertet sitt. De som sprer glede og inspirasjon.  Jeg oppsøker ofte denne typen mennesker, både IRL og via telefon, epost eller Facebook. Noen treffer jeg eller snakker med nesten hver dag (Pettersen!), andre snakker jeg med på tirsdager eller kanskje bare 3-4 ganger i året. Noen av de har jeg aldri truffet! (rart ikke sant?)

http://www.youtube.com/watch?v=rxZ8IjdpzDg&feature=share
Damen her har jeg hatt den gleden av å se på scenen under en kongress i Athen, og under en direkteoverføring på storskjerm. Så har jeg tatt kontakt med henne på epost via en annen britisk optometrist. Dama er rå på kommunikasjon og gledesspreding!
Vennene mine er de som alltid er der, og ofte hver tirsdag ;)
I kveld har Ann-Charlotte (stort bilde) vært her på hjemmelagde knekkebrød og hun har hatt med en nydelig Tchaite. En av de gledesspredende menneskene jeg har i biblioteket mitt.


Så et lite prosjektbilde

Bakgrunnsbildet er alt stæsjet i baderomsskapene mine dratt ut på benken. Det lille bildet viser et skap ferdig vasket og ryddet - deilig!
I dag er dagen jeg har friskmeldt meg selv, hurra! Full jobb, første gang på nesten 4 måneder, utrolig godt. Så skal jeg være flink og vokse pent inn i 100% stilling igjen :)

Derfor - god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar