torsdag 11. november 2010

Julestemning!

Det er kanskje litt i tidligste laget, men etter å ha fått gjort noen praktiske utenomhuslige gjøremål, var visst hodet mitt veldig åpent for jul når jeg åpnet Boligpluss for november. Begynte å suse i ørene og krible i magen og vips så var jeg i gang med å tenke, glede og planlegge. Fant jo nesten akkurat det jeg vil gutta skal ønske seg til jul, nemlig en globus i aluminium/sølvlook som finnes hos Bohus. Finner ikke bilde på nettsiden deres... men noe a la dette :

MEN - den var jo bare pynt! Bare klusset på noen land og navn type random.... Poenget er at de skal lære noe og jeg skal ha noe pent å se på! :)

Nå er det vips middag, og jeg er jo kokken, så da bør jeg ferdigstille. Marinert svinekjøtt (fra fryseren i disse E. Coli tider), ris og kålrabistappe. Skulle så gjerne hatt matfløte og, men er såpass lat at jeg finner på noe annet. 

God middag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar